Unelmani tuntuu mahdottomalta...

Olen kirjoittanut monta vuotta omia tarinoitani ja saanut kahden ystäväni kehut...Ajan mittaan vanhat ideat on hylätty ja uusi aika alkanut. Fantasiaa hehkuva tarinani on edennyt 3. osaan ja sivuja on kulunut yhteensä yli 600 kaiken kaikkiaan. Ystäväni ovat varmoja, että se julkaistaisiin...Itse en ole niinkään. Suomalaiset kirjat eivät kiinnosta minua, sillä suosituimmat kirjat tulevat ulkomailta. Se huolestuttaa minua. Jos tarinani julkaistaisiin, lukisiko sitä kukaan? Mainostettaisiinko sitä ikinä missään? Tulisiko siitä suosittu? En halua, että kirjani ostaisi vain tutut ja pari kahjoa kansalaista.  Olen aloittanut toisenkin tarinan ja se on lähes yhtä fantasiaa kuin aikaisempi saaga, jota en ole toki hylännyt. Voiko tästäkään tulla mitään? Minulla on inha tunne, ettei tule...Itseluottamukseni ei ole koskaan ollut kamalan korkea. Kirjoitan jopa kahden ystäväni kanssa tarinaa, jossa on elementtejä ja yli-luonnollisia asioita jne. Tarina peustuu vanhoihin leikkeihimme, jotka olivat kuin mielikuvituksellinen kirja. Menestyisikö edes tämäkään?